Conditii de Livrare

Livrarea produselor

Livrarea este gratuită, pentru o perioada limitata ca si promotie și se face prin curier rapid - Fan Courier ca si partener, așa cum este descrisă în secțiunea "Livrări".

Produsele noastre sunt realizate/livrate uneori pe bază de comandă, fiind si personalizate, ceea ce face ca durata de livrare să fie de până la 1-3 zile lucrătoare începând cu ziua procesării comenzii.

Comenzile sunt procesate cât mai curând după plasarea comenzii, Non-Stop. De sărbători și în perioadele de reduceri, termenul de livrare se poate prelungi.

Dacă pachetul nu poate fi livrat (destinatarul nu răspunde, adresa specificată de dumneavoastră este greșită etc), veți fi contactat telefonic de către curier. Dacă nu se poate lua contact cu destinatarul, coletele rămân la curierul zonal pentru o perioadă determinată, după care revin la Expeditor.

Nu suntem răspunzători pentru expedieri întârziate, pierderea, distrugerea, deteriorarea, nelivrarea sau livrarea greșită a unei expedieri sau a unei părți din aceasta în cazul în care sunt generate de următoarele situații/circumstanțe independente de voința noastră, dar nelimitându-se la acestea:

– blocaje rutiere (căderi de copaci, stânci, coliziuni în lanț), surpări de teren în apropierea șoselei;

– căderi de poduri, astupări de tunele montane, deraierea trenurilor în apropierea șoselei, blocări naturale, greve neautorizate, revolte spontane regionale, condiții meteorologice nefavorabile bunei desfășurări a itinerariului propus;

– cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundații, deversări de fluvii, părăsiri de albii etc;

– cauze umane: starea de război, starea de asediu, etatizarea forțată (trecerea în proprietatea statului), revoluții, revolte populare etc;

- nerespectarea comenzilor de către furnizori și terți.

Acceptarea

Acceptarea va fi facută atunci când Bunurile sunt conforme cu caracteristicile tehnice menționate în Comandă. În cazul în care Cumpărătorul descoperă că Produsele livrate nu sunt conforme specificațiilor tehnice, atunci Vânzătorul va aduce la conformitate Produsele. De asemenea, pentru produsele vândute și livrate de www.emotiv.ro, Cumpărătorul beneficiază de returul produselor în 14 zile.

Transferul proprietății

Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului în locația indicată în comandă (întelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul Vânzătorului). În cazul livrării prin curier, acesta nu este autorizat de către Vânzător să permită Cumpărătorului deschiderea coletelor înainte de semnarea de livrare, ci doar ulterior semnării de livrare și achitării eventualei contravalori a acestora.

La livrare, toate Bunurile ies din depozit în stare perfectă. Primul lucru pe care trebuie să îl facă Cumpărătorul la primire este să verifice dacă numărul de pachete primite este același cu cel trimis. În al doilea rând, trebuie să inspecteze pachetele cu mare atenție pentru a vedea dacă există semne că acesta a fost lovit sau sau sunt semne de manipulare greșită, cum ar fi denivelări, lovituri, găuri, cutii în stare proastă, sigilii rupte sau orice semn care poate duce la suspiciunea că bunurile pot fi deteriorate. Este obligatoriu să lăsați o notă și semnătură pe bonul de livrare al curierului, fie pe suport de hârtie, fie digital (PDA) cu mențiunea „PACHET VIZIVIL DETERIORAT”, dacă aceste semne sunt prezente. Lipsa unei astfel de mențiuni, însoțită ulterior de prezentarea de imagini care arată deteriorarea vizibilă a pachetului va determina respingerea automată a sesizării de retur.